e

Mary Kay-party - 110923

Kategori: Allmänt

Ikväll åkte jag, Emmy och Cicci hem till Emma långt ute på landet för en riktig tjejkväll. Hon skulle nämligen vara värdinna för ett Mary Kay-party. Lagom grej att göra en fredagkväll när man är förkyld och efter ytterligare en jobbvecka med okristligt tidiga morgnar.

Det slutade som vanligt med att jag bara var tvungen att köpa något, såklart. Tjejen som höll i det var så himla duktig så hur skulle man kunna motstå? Men jag lyckades i alla fall lägga band på mig själv och köpte endast en bodylotion och en make up remover. Så nu kommer jag förhoppningsvis bli ren och len i fortsättningen. Fanns de som spenderade liite mer pengar på skönhetsvård där ikväll (; Själv är jag alldeles för snål för det. Men man kanske borde tänka om gällande det annars ser man väl ut som ett russin i fejjan innan man ens fyllt 30..



De fyra Gotlandsbrudarna äntligen samlade igen!


Allt som allt var det en riktigt trevlig kväll med väldigt trevligt sällskap. Kul att göra en liten "aktivitet" tillsammans som man inte gör varje dag! Fint initiativ Emma :)

Sovdags!
<3
Kommentera inlägget här: