e

Härliga helg! - 110911

Kategori: Allmänt

I fredags kväll var vi på Tabazco med kollegorna för att fira Anna som fyllt 50 och tacka av Jennie som slutat hos oss. Maten smakade ruskigt bra, tog äntligen tag i att äta tapas istället för att fega ur och ta skaldjurspastan som jag brukar haha. Efter det var vi några stycken som tog en sväng till Å, mycket underhållande! Tyvärr så sitter förkylningen fortfarande i så åkte hem efter första strawberry daiquirin eftersom jag inte kunde andas för jag var så täppt.

Det var nog ett klokt val, vaknade upp pigg och utvilad. Hann läsa ut Höstoffer innan det var dags att ta tag i dagen. Tog cykeln ner på stan i vad som kändes som vårväder, hallelujah! Mötte upp Fille för lunch på, ja kan ni gissa? Korrekt! Spicy hot, det enda rätta. Efter det tog vi en fika och fick även sällskap av Tony en stund, trevligt.


Trodde ni att ni skulle få se Hemliga Helena?
Sweet dreams!
(;

Sen kom Emmy ner så då var det dags för fika nummer två innan vi skulle på bio. Vi såg "Försvunnen", ett tips, se inte den. Totalt ovärd och självklar höll jag mig då vaken heeela filmen. Det slår aldrig fel! Kvällen avslutades med en cider på Bishops, trevligaste dagen på länge :) Förutom en liten incident i kön på SF där kösystem inte verkar existera i alla fall, där kan man välja vilka man vill ta och inte. Väldigt oproffesionellt att låta privatlivet styra när man jobbar. Det var två år sen ingenting hände, g e t  o v e r  i t!

Och idag har det vart riktigt slappt, hälsade på Dennis och Ellie en sväng på förmiddagen och åt lite lunch. Ikväll blir det till att vara tränare och förhoppningsvis glida lite själv också :)

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag!
<3

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: