e

Grattis Rebecca! - 110903

Kategori: Allmänt

Här var det dåligt uppdaterat, igen! Nu får jag verkligen skärpa mig.

Igår var det i alla fall grillning hos mor och far till lunch med bror och familj. Efter det tog jag och pappa med oss Jason och åkte till Eskilstuna för att fira nästa kusin som fyllde år. Farbror Micke hade skött sig och utfört sin plikt att baka negerbollar till kalsaet. Vi var lite sena dit så de hade även varit snälla och sagt stopp och tagit undan tårtan med Daim i innan den hann bli uppäten så att det skulle finnas kvar till mig, det är kärlek! :)



Denna fina tjej blev 16 år!

De tre tjejerna i Eskilstuna har alltid vart mina småkusiner. Nu är den äldsta alltså 16 år, stora tjejen. Det är först då man förstår hur gammal man själv är. Innan man vet ordet av är man väl gråhårig, suck. Dags att göra något av mitt liv kanske? Får se hur det blir med den saken..

Igår kväll hade bror lockat över mig för att spela mitt x-boxspel som jag har där. Det är bara det att när jag väl kom dit och har längtat hela dagen, då har han ändrat sig. Mitt spel dög inte, det är inte roligt nog. Och jag som tycker det är så skoj :( Istället skulle vi se klart "Imaginarium land of dr Parnassus". Det gick sådär. Båda somnade. Men nästa gång ska vi fan klara det! (; Den är så bra, det vi har sett.

<3
Kommentera inlägget här: