e

Godmorgon - 110905

Kategori: Allmänt

Så var man uppe sådär okristligt tidigt igen, jobbigt för en nattuggla som jag..

Igår när sommarvärmen tydligen var på besök igen ägnade jag hela dagen åt städning. Så nu är det hyffsat fint här hemma hos mig för en gångs skull. Ska ni hälsa på någongång så är det nu med andra ord! :p Fick gå och lägga mig i renbäddad säng igår, det är verkligen bland det bästa som finns, kanske man skulle pröva oftare.


Mys med renbäddat och en säng som inte är full med
kläder på ena halvan.

Kanske inte ser så hälsosamt ut att vakna upp bredvid en vit Toblerone varje dag.. Till mitt försvar har den legat där sen slutet av juli och det finns ca två tredjedelar kvar :p Kanske skulle ta och städa undan på nattduksbordet också någon dag nu när man ändå är igång.

Dags att fara till jobbet!
<3
Kommentera inlägget här: