e

Tack! - 110906

Kategori: Allmänt

Efter jobbet kom Anne hem till mig. Vi lagade mat, så himla gott. Till efterrätt blev det glass på balkongen. Vi har inte setts på ett tag så det fanns mycket att prata om. Jag mår så himla bra av att träffa och prata med henne, hon får mig att hoppas och tro. Allt kändes så mycket lättare när hon gick härifrån, tack. Nu gäller det bara att hålla kvar den känslan.


Min vackra vän och fd bildlärare.


Tror inte det är många som har den kontakten med en lärare från högstadiet. Bara det gör vår vänskap speciell. Är så glad att jag fått lära känna henne, det känns som hon förstår och alltid har förstått sig på mig bättre än de flesta.

Hon hade med sig en blomma till mig och jag har fått en av henne förut (som fortfarande lever!) så hon är mer eller mindre delägare i en tredjedel av blommorna som finns hos mig, bara det. :)

<3
Kommentera inlägget här: