e

Sjukling - 111002

Kategori: Allmänt

Nu har jag haft den här dryga förkylningen i drygt en och en halv vecka. Försvinn, tack! Var hemma från jobbet tis-tors, jobbade fredag och lördag så ganska lugnt har man ju tagit det. Men hjälper det då? Nej, inget alls, mår fortfarande inget vidare.

Så det har vart en lugn vecka och helg för mig.

Däremot förra lördagen så fixade jag och Emmy en liten överraskningsfest för Matte som fyllt 25 år! Vi är numera hans, självutnämnda, bästa tjejkompisar ever :) Det ni!


Kenny var där, dock i form av en grön ballong. Hans
present var Mattes välkomstdrink, Redbull-Jäger.



Födelsedagsbarnet Mattias i egen hög person!


Självklart blev det en runda obligatorisk keps.


Mattias har inte så ont om stolar som man kan tro..

Jag och Emmy blåste upp 55 ballonger på typ 10 min. Inte konstigt att det var lite snurrigt resten av kvällen! Det vart en lyckad och riktigt rolig liten tillställning som avslutades på BMB. Det blev trots detta tidig hemgång för oss eftersom Emmy hade ont i knät och jag var helt bedövad i ena sidan av skallen av den jäkla förkylningen.

<3
Kommentera inlägget här: