e

Tisdag med Tina - 110824

Kategori: Allmänt

Idag var det dags att träffa Tinisen efter jobbet :) Hon har börjat jobba i rätt stad och till och med på rätt sida av den så nu kan hon glida förbi mig på väg hem när helst hon vill, perfekt! Vi har tryckt i oss mumsig sallad och krossad choklad-glass till efterrätt. Båda är lite trötta så vi ägnar oss åt slömys framför TVn.

Tjejen med världens finaste ögon, ge mig!

Hon är flitig och ska dansa i höst också.. Jag börjar ångra mig lite när hon pratar om det, jag måste träna någonting och dans var ju kul. Fast nu har Andreas slutat och jag är inget större fan av förändringar. Plus att jag ändå aldrig fick lära mig hoppen som de moderna dansarna i So you think you can dance kan (; Konstigt, jag vet!

Ikväll känns det som att jag kommer somna tidigt. Jag hatar att jag är för trött för att läsa varje kväll. Vill ju så gärna hinna komma in i boken "Höstoffer".

<3
Kommentera inlägget här: