e

Otränad tjej - 110818

Kategori: Allmänt

Vi kom iväg till boxningen! Nu är allt dåligt samvete över dagarna jag inte gick till gymmet som bortblåst :) Precis som väntat var det sjukt jobbig träning, särskilt för en sådan numera otränad tjej som jag.. Men det är ju så det ska vara, det ska kännas att det tar ordentligt, annars kan det kvitta. Och det känns, i ca 75% av min kropp. Jag kan knappt sätta eller lägga mig ner och gå ner för trappor är en smärre mardröm, så slut är kroppen :D

Cicci gav mig väl godkänt trots mina icke-existerande armmuskler. Förhoppningsvis lyckas hon släpa med mig fler gånger framöver. Mycket roligare att träna när man är två tycker jag så det borde inte vara något problem.


Träningstjej.

Efter träningen har jag varvat ner med en låång skön dusch, lite läsande och TV-tittande, perfekt! Hann visst somna en stund så fort jag lade mig ner också.. Att jag aldrig lär mig att jag alltid somnar då. Men det var lugnt den här gången, vaknade efter en kvart, inte som den gången när jag vaknade från min powernap 13 timmar senare haha.

Dags att knoppa, godnatt.

<3
Kommentera inlägget här: