e

Bildbomb från gårdagen - 110821

Kategori: Allmänt

Jag hade inte tänkt göra något alls av värde igår men efter ett telefonsamtal med bror så var det plötsligt bestämt att jag skulle med på festival. En timme senare hämtade de upp mig så drog vi till Fagersta på Rock med livstid 2011. Man måste bara älska spontan-grejer! :)



Chauffören, a.k.a Bonden fick dricka tröst-öl.



Första bandet, fullsatt! Eller inte, det var Zumba på
torget in the big city :)



Rockmedlivstid2011, we were there.



Bäst att vara där i tid för att få bra platser. Det var
bara vi som tänkte så..



Dennis var bitter för att han glömt sina solbrillor hemma,
han lyckades nästan hitta alla delar till ett helt par!



Kusin var mäkta stolt över sina nyinköpta Millen Colin-
hörlurar.. Och T-shirt.. Och tändare.. Man skulle nästan
kunna kalla honom ett fan.



Gänget + diverse upphittade sköna lirare!



Millen Colins spelning avslutade en jäkligt rolig dag!

Tack för att ni tog med mig :) Det gjorde min helg.

<3
Kommentera inlägget här: