e

Back to normal - 110822

Kategori: Allmänt

Idag var Jessica tillbaka på jobbet igen efter semestern så nu är allt back to normal :) Känns riktigt skönt efter att inte ha setts eller jobbat ihop på sju och en halv vecka.

Igår hade jag en riktigt skön vilodag. Jag läste ut en bok, byggde klart pusslet, drack te och åt kvällsmacka med Kryckan och vann två av tre omgångar efterlängtat Settlers mot honom och Anna. Kunde inte blivit mycket bättre!


Pusslet blev riktigt fint till slut :)

Eftersom jag läste ut en bok så gick jag en sväng till biblioteket idag och lånade en ny. Jag kan ju vara den sista personen som fortfarande lånar böcker på bibblan. Tycker man ska passa på att utnyttja det medan man har chansen, måste ju vara en av de få saker som faktiskt fortfarande är gratis i dagens samhälle. Det är väldigt mycket billigare än att köpa alla böcker som man ändå inte har någonstans att ställa när man läst de, perfekt valmöjlighet!


Äntligen fanns den inne, tredje boken om Malin Fors.

Tänkte börja i den nu innan jag somnar :) De första två böckerna var riktigt bra, läs de!

Godnatt <3
Kommentera inlägget här: